Forum zrzeszające posiadaczy akwariów z nieco zaniedbanego pod względem tego hobby województwa opolskiego. Czas to zmienić! |
|
| Witam jestem nowy | |
| | Autor | Wiadomość |
---|
16pawel25
Liczba postów : 3 Dołączył : 07/01/2016 Skąd : Zdzieszowice
| Temat: Witam jestem nowy Czw 07 Sty 2016, 17:35 | |
| Witam wszystkich. Mam na imię Paweł, mam 28 lat, akwarystyką zajmuję się od około 18 lat. Mój główny zbiornik z racji na ograniczone miejsce to była standartowa 112L z półokrągłą szybą frontową. Ryb miałem wiele zaczynając od tych najbardziej popularnych po pielęgnice. Teraz z racji mojej pracy założyłem właśnie małe akwarium 25L z przeznaczeniem na Bojownika Syjamskiego. A jako że od sierpnia 2015 mieszkam w nowo wybudowanym domu mam już zakupione Akwarium 600L ( 200x50x60 ). Na pewno nie raz zapytam o poradę dotyczącą właśnie tego większego zbiornika. Pozdrawiam wszystkich Akwariomaniaków | |
| | | knudson
Liczba postów : 368 Dołączył : 18/12/2011 Skąd : Opole
| Temat: Re: Witam jestem nowy Czw 07 Sty 2016, 19:36 | |
| Witaj na forum. Zdradzisz co planujesz w tych 600l trzymać? | |
| | | 16pawel25
| Temat: Re: Witam jestem nowy Sro 13 Sty 2016, 20:38 | |