Akwarystyczne Opole
Czy chcesz zareagować na tę wiadomość? Zarejestruj się na forum za pomocą kilku kliknięć lub zaloguj się, aby kontynuować.


Forum zrzeszające posiadaczy akwariów z nieco zaniedbanego pod względem tego hobby województwa opolskiego. Czas to zmienić!
 
IndeksIndeks  Latest imagesLatest images  SzukajSzukaj  RejestracjaRejestracja  Zaloguj  

 

 Początkujący akwarysta- założenie akwarium.

Go down 
3 posters
AutorWiadomość
Vataran




Liczba postów : 5
Dołączył : 02/03/2014

Początkujący akwarysta- założenie akwarium. Empty
PisanieTemat: Początkujący akwarysta- założenie akwarium.   Początkujący akwarysta- założenie akwarium. EmptyNie 02 Mar 2014, 19:50

Witam wszystkich opolskich akwarystów.

Na wstępie mówię od razu, że jestem zielony w temacie akwarystyki i zwracam się do wszystkich członków forum z prośbą o pomoc w (czym by innym) ZAŁOŻENIU AKWARIUM.
Ostatnio bardzo mi się spodobały akwaria i chciałbym sobie założyć własne.
Nie mam jednak zielonego pojęcia czy doświadczenia w tym temacie- a nie chciałbym później być niemile zaskoczony, że coś spieprzyłem. Jedyna moja wiedza w tym temacie to co wyczytałem w internecie i na YouTubie - nie daję jednak 100% wiary wujowi Google i chciałbym zasięgnąć informcji od autentycznych akwarystów z okolicy.
Tak więc, po gruntownym przeglądzie mojego domu znalazłem miejsce w moim pokoju gdzie mógłbym zakwaterować zbiornik z rybkami.
Interesuje mnie zbiornik ok 100l- 112l mi pasuje super. Co o tym sądzicie??
Dalej nie wiem kompletnie jaki filtr (wewnętrzny, zewnętrzny, jakieś kubełki, kaskady...), pompki, termostaty napowietrzacze, rośliny, o rybach to już nie wspomnę.
Prosiłbym was  radę w tej kwestii. Powiedzcie co bym potrzebował i jak to widzicie.
a wszelkie rady i opinie będę wdzięczny.

Na koniec wrzucam kilka linków z ofertami z neta- co o tym sądzicie, chłam czy się nada. Czy warto, czy coś pozmieniać???